Friday, July 19, 2013

12inch Latin Pool July 2013

Genres:: Salsa,Dembow,House,Merengue,Cumbia,Bachata
Banda Chula - Pirulo (Intro)(Clean)
BANDA XXI - Las Mujeres Lo Bailan Bien (Intro)(Clean)
Ca§a Brava - La Suegra (Intro)(Clean)
Chiquito Team Band - Querida (Intro)(Clean)
Daddy Yankee - BPM (Merengue to House)(Intro)(Clean)
Daniel Santacruz - Si Digo Te Amo (Intro)(Clean)
DJ Nelson Ft J Alvarez - Se Acabo El Amor (In & Out)(Clean)
El Cata - Colesterol De Amor (Intro)(Clean)
El Chuape - Dema (Intro)(Clean)
El Chuape - Yo Soy Tu Para (Intro)(Clean)
El Varon De La Bachata  - Brujeria (Intro)(Clean)
Elvis Martinez - Aventura (Intro)(Clean)
Franchy Ft.Yoskar Sarante - Tanto Que La Ame (Intro)(Clean)
Frankie Ruiz - Desnudate Mujer (Intro)(Clean)
Andy Pe§a - El Burro (Intro)(Clean)
Aniceto Molina - Como Suena Mi Acordeon (Intro)(Clean)
Anthony Santos - Quiero (Intro)(Clean)
Arcangel Ft. Genio Y Baby Johnny - Alza La Mano (In & Out)(Clean)
B. Catalino & Dioscar Ft. Villanosam - Desorden En La Disco (Intro)(Clean)
Jessy Rose - Te Amo (Intro)(Clean)
Jeyro - Me Vuelvo Loco (Intro)(Clean)
Jhoncy Gonzalez - Quiero Amanecer Con Alguien (Intro)(Clean)
Joe - Te Perdi (Intro)(Clean)
Jowell & Randy Ft. 3Ball MTY - Baila A Lo Loco (Intro)(Clean)
JTouch - Un Bobo Pa Llegano(Intro)
La India - Inocente Pobre Amiga (Intro)(Clean)
La Nueva Escuela Ft. El Chima - Fuego Con To (In & Out)(Dirty)
La Sheilyn - El Dj (Tema Oficial Del Dj)(Intro)(Clean)
Leslie Grace - Be My Baby (Merengue to Bachata)(Intro)(Clean)
New Journey - Olvidarte (Intro)(Clean)
Oro Solido - 1 2 3 (Intro)(Clean)
Orquesta Tamarindos Ft. Kalimete - Baila Como Quieras (Intro)(Clean)
Gilberto Santa Rosa Ft Guayacan Orquesta - Me Amas Y Me Dejas (Intro)(Clean)
Golden Boy - Every Breath You Take (Intro)(Clean)
Gongui - De Donde Sacas Eso (Intro)(Clean)
PSY - Gentleman (Intro)(Clean)
Raulin Rodriguez - La Loca (Intro)(Clean)
Ruina Nueva Ft Orquesta Adolescentes - Yo La Amo (Intro)(Clean)
Sancocho - Tumba La Casa (House to MerenHouse)(Intro)(Clean)
Shelow Shaq - Soy Una Volanta (Intro)
Tito Nieves - De Mi Enamorate (Intro)(Clean)
Voz a Voz Ft. Luis Vargas - Eso No Es Amor (Intro)(Clean)
Zacarias Ferreira - Sobran Las Palabras (Intro)(Clean)
Plan B - Se Cree Mala (Intro)(Clean)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.