Tuesday, August 20, 2013

VideoToolz Latin 8-19-13

Genres:: Cumbia,Banda,Salsa,Regional,Merengue & Much More

El Potro Alvarez Y Arcangel - Me Prefieres A Mi Extended Dvj 3b Clean
Fredya - Mar y Arena Extended DVDN Clean
Grupo Jujuy - La Cumbia De Los Pajaritos Extended Dvj 3b Clean
Grupo Macao - Historia De Amor Extended Dvj 3b Clean
Jowell y Randy - Bailalo A Lo Loco Extended Dvj 3b Clean
Juan Luis Guerra - A Pedir Su Mano Extended Dvj 3b Clean
Juan Luis Guerra - Bachata Rosa Extended Dvj 3b Clean
Juan Luis Guerra - La Bilirrubina Extended Dvj 3b Clean
La Sonora Carruseles - El Baile Del Boogaloo Extended Dvj 3b Clean
La Sonora Dinamita - La Pildora Extended Dvj 3b Clean
La Sonora Dinamita - Otra Ocupa Mi Lugar Extended Dvj 3b Clean
Los Teles - Rayado Extended Dvj 3b Clean
Maelo Ruiz - Deseo Extended Dvj 3b Clean
Makano - Traicionera Extended DVDN Clean
Margarita - Corazon Partio Extended Dvj 3b Clean
Margarita - Escandalo Extended Dvj 3b Clean
Osmani Garcia - Chupi Chupi Extended DVDN Clean
Reykon - Mi Noche Extended DVDN Clean
Reykon - Tuturuwa Extended DVDN Clean
Sonora 100 Puro DTA de Anaidita -  Ms de Mil Horas Extended Dvj 3b Clean
Tony Succar t. Michael Stuart - Sera Que No Me Amas Extended DVDN Clean
Yahari - La Alberca Extended DVDN Clean
Cartel De Santa - Tarolas Y Bombos Extended DVDN Dirty
El Chevo - Nina Matadora Extended DVDN Clean

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.