Wednesday, November 20, 2013

Bpm Latin Videos 11-19-13


Alma Bella - Bom Bom Asesino (Dj Rick Cumbia ReDrum) (Extended)
Daddy Yankee - Lo Que Paso Paso (Intro Main)
Daddy Yankee - Lo Que Paso Paso (Main)
El Chevo - Metela Sacala (Clean)
El Chevo - Metela Sacala (Intro Clean)
Gloria Trevi - La Noche (Intro Main)
Gloria Trevi - La Noche (Main)
Juanes - La Paga (Intro Main)
Juanes - La Paga (Main)
Lalo Mora - Eslabon Por Eslabon (Main)
Luis Fonsi - Yo No Me Doy Por Vencido (Main)
Makano - Traicionera (Intro Main)
Makano - Traicionera (Main)
3 Ball MTY ft Becky G - Quiero Bailar (Tek One Bootleg) (Extended)
Ala Jaza - Intentalo (Clean)
Ala Jaza - Intentalo (DJDX) (Intro Clean)
Rigo Tovar - La Sirenita (Dj Rick Retro Cumbia) (Extended)
Romeo Santos - Propuesta Indecente (Intro Main)
Romeo Santos - Propuesta Indecente (Main)
Sensato ft Pitbull & ETO - Remember (Salto House Mix) (Clean)
Sensato ft Pitbull & ETO - Remember (Salto House Mix) (Intro Clean)
MYZTA - Dejalo (Mambo Remix) (Extended)
Pedro Fernandez - Yo No Fui (DJ Efe Cumbia Remix) (Extended)
Plan B - Te Dijeron (DJ Efe Mambo Remix) (Extended)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.