Wednesday, January 29, 2014

ClubDjz Latin Pack Vol.#31

Dembow Singles Pack Vol.#31
Emgy Y Turch - Yo Quiero Una Extrajera
Mr Black La Fama Ft Emcruz - Romo Romo
Musicologo The Libro Ft. Adrian Speed - Plancha
******************************************************
Merengue Singels Pack Vol.#31
Hector Acosta El Torito - La Nena De Jean(En Vivo)
Joey Montana Ft. Juan Magan - Love & Party (Version Merengue)
Toño Rosario - Quisiera Amarte Menos
Banda Real - Adios
Banda Real - El Bajadero
Banda Real - El Cloche
Banda Real - El Lio
Banda Real - El Mangrino
Banda Real - En Bolero
Banda Real - La Aldaba
Banda Real - La Capitalita
Banda Real - La Difunta
Banda Real - La Mamila
Banda Real - La Tradicion
Banda Real - Lelo Llillo
Banda Real - Los Pepillito
Banda Real - Me Siento Orgulloso
Banda Real - Popurry De Alex Bueno
Banda Real - Popurry Navideño
Banda Real - Recuerdo a Ramona
Banda Real - Se Murio Mi Padre
Banda Real - Tatico Llorando
El Prodigio - Echate Paca
El Prodigio - El Carrito
El Prodigio - El Gallo Floriao
El Prodigio - Ella Me Vivia
El Prodigio - La Cama
El Prodigio - La Carta
El Prodigio - La Magdalena
El Prodigio - La Morenita
El Prodigio - La Senora De Alejandro
El Prodigio - Las 7 Pasada
El Prodigio - Lelo Llillo
El Prodigio - Los Camiones
El Prodigio - Margarita
El Prodigio - Maria La Del Padre
El Prodigio - Maria Morena
El Prodigio - San Francisco
El Prodigio - Si Tatico Se Levanta
El Prodigio - Ven
Yovanny Polanco - La Historia De Un Gran Amor (New Version)
***********************************************************************
Reggaeton Singles Pack Vol.#31
Baby Rasta y Gringo Ft Nengo Flow, Tego Calderon y Arcangel - Odio (Remix)
Benny Benni Ft. Pusho - El Combo Me Llama
Carnal - Solo Una Foto
Chyno Nyno - Que Tu Me Dices
Daddy Yankee - Igual Que Ayer
Daddy Yankee - Nuestro Amor
Daddy Yankee Ft. Arcangel - Dime Que Paso
Daddy Yankee Ft. Farruko - Suena La Alarma
Delirious Ft. Endo Y Benny Ben - Boom Boom Boom
Divino Ft. Polaco - Sin Miedo
Eloy - En Secreto
Farruko - Lo Que La Calle Pide
Farruko - Lo Que La Calle Pide By @djmorfy SigueAKI.Com
Farruko - Subelo
Farruko Ft. Jory Boy - Detras De Ti
Farruko Ft. Jory Boy - Detras De Ti By @djmorfy SigueAki.Com
Gotay El Autentiko - Vamos Hacerlo
J Alvarez - Party Bus
J-King Y Maximan - Una Escapaita
Kelmit - Igual Que Yo
Kenai - Mi Nena
Killatonez - Fuego
Lenny - Tiemblo
Ozuna Ft. Gotay El Autentiko - Dime Bebe
Pinto - Mil Maneras
Sonny___Vaech_-_La_Banana__Prod__By_Dj_Kano_The_Monster_,_Keko_Producer_
Tony Tun Tun Ft. Endo - Busca La Botella
Valdo - Pasalo
********************************************************
Salsa Singles Pack Vol.#31
Asdrubar - Abrazame
Asdrubar - Alejate De Mi
Asdrubar - Contigo
Asdrubar - Cronicas De Un Viejo Amor
Asdrubar - El Doctorado
Asdrubar - El Incomprendido
Asdrubar - Llorando Ante La Tumba Del Amor
Asdrubar - Lo Que Es La Vida
Asdrubar - Suelta Mi Mano
Asdrubar - Vamos A Darnos Tiempo
Asdrubar - viento de otoño
Sexappeal Te Doy Mi Vida

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.