Friday, February 14, 2014

ClubDjz Cumbia Vidz 2-14-14

****Compliation of Classic Cumbia Videos****
Erick y Su Grupo Massore-Se Baila Asi (Vremix)
ESCANDALO 1(SONORA MARGARITA)
Fito Olivares - Juana la Cubana Remix
Fito Olivares Cumbia De La Cobra Video Remix
Fito Olivares -El Colesterol Vremix
Fito Olivares La Gallina Video Remix
GARIBALDI - QUE TE LA PONGO (remix)
Grupo Cañaveral   Tienes Ezpinas el Rozal (Dj Explow Cumbia Rmx)
Grupo Cañaveral - Te Amo
K-paz De La Sierra - El Garrote (Vremix )
La Noche - Que Nadie Se Entere (Vremix)
La Sonora Dinamita   Maruja (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)
La Sonora Dinamita - Las Brujas ( Dj Aries Remix )
La Sonora Dinamita - Mil horas (Aleks D Sotelo Rmx)
La Sonora Dinamita - Que bello (remix)
La Sonora Dinamita - Saca La Maleta Extended
La Sonora Dinamita - Se me perdio la cadenita (remix)
La Sonora Dinamita - Si Vos Te Vas Extended
La Sonora Dinamita Otro Ocupa Mi Lugar  Dj Migue Arreola Remix 2012
La_Sonora_de_margarita_-_amor_de_mis_amores
Cañaveral-Tiene Espinas El Rosal (Vremix)
Daniela Romo - Que Vengan Los Bomberos (Vremix)
dlg - acuyuye ( erax basic mix )
EL VIEJO DEL SOMBRERON (SONORA DINAMITA)
Los Socios Del Ritmo - Llorar Y Llorar (Vremix Dvj)
Los_Fantasmas_Del_Caribe_-_Muchacha_Triste__Dj_Gian_Rmx_
Marco Antonio Solis - Mas que tu amigo (webmix)
MIL HORAS 1(SONORA DINAMITA)
Organizacion X - Borracho (Vremix)
Pancho Barraza - Cumbia Santa Maria Cumbita Mix  (Vremix )
Pedasito De Mi Vida Extended Rmx
Pedro Fernandez - Me encantas (Gerard Cumbia Rmx)
Pedro Fernandez - Yo no fui (sample canaval)
PIBES CHORROS - Que Calor (greenmix level)
QUE NADIE SEPA MI SUFRIR (SONORA DINAMITA)
Rayito Colombiano Al Despertar Video Remix
Rigo Tovar No que No RMX
Selena - Amor Prohibido remix
Selena - Bidi Bidi Bom Bom (Vremix)
Selena - El Chico del Apartamento 512 (Vremix)
SELENA megamix
Sonora De Margarita - Que Bello (vremix)
Sonora Dinamita -  Seme perdio y encontre la cadenita (REMIX)
Sonora Dinamita - Electricidad (DJ Explow Pa Tus Posadas Mix)
SONORA TROPICANA   Que Bello (Remix)
Supermerka2 - Ke Kalor (C-Mireles Edit)
Usher - Yeah (Ver. Cumbia - Vrmx - Dj Jacobo)
Willie Colon -Talento de television  ( C-mireles )
YOAN AMOR - YO NO SE MAÑANA - DJ SNUPI (EXTENDED RMX)
Latin Fresh   Bata Bata (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix Video Mix By Dj Ivan )
Laura Leon - Suavezito (DJ Explow Bailale Mi Tesoro Mix )
LMFAO - Party Rock(Dj Piojo Cumbia Mix)
Los Angeles Azules Ft Saul Hernandez-Entrega de Amor Vremix
LOS POLIFACESTICOS CAMARON PELAO EDIT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.