Monday, May 12, 2014

ClubDjz Cumbia Traxx #1

***By Request *** Over 200 Classic Traxx****
06-mi sufrir - martin sandu feat la sonora de margarita(2)
6-Tribla Pachanga (mejorado) - Dj Mudo Mix - The Mixer Clasick Junior's Vol. 1 2011
07 - La Sonora Dinamita - Se Me Perdio La Cadenita
01 - La Sonora Dinamita - Que Nadie Sepa Mi Sufrir
02 CUMBIA MONTERREY
2.Boquita Mentirosa
2da Amor Regresa (limpiezita) 2011 Grupo Los Duenos
02-Guarapera
03 - La Sonora Dinamita - Mete Y Saca
03 El Negro José
03. Me Enamoro De Ti
3.- Mete Y Saca
3-Dj Cesar Tj - El Pipiripau - Rigo Tovar - Kumbia Beat Mix 2011
04 - La Sonora Dinamita - Maruja
04 Los Tigrillos - La etica
04 Nuestra Pobreza
4.- Maruja
04-El Vicio De Los Hombres.Las Mujeres
04-La Sonora Dinamita-Macumba remix
4-mi sufrir - martin sandu feat la sonora de margarita
05 - La Sonora Dinamita - El Apagon
05 La Pollera Colorá
5.- El Apagon
05-Cuando Te Vayas
006 15-Linda Muchachita-Sonido Fantasma
06 - La Sonora Dinamita - El Paraguas
06 La Pava Congona
6.- El Paraguas
6.Ole, Ole No Te Vayas-Grupo Atentado-Los 5 Grandes De PUEBLA
06-Me Estoy Enamorando
11.- Saca La Maleta
11-Lo Bueno lo Traigo Yo
12 - La Sonora Dinamita - Capullo Y Sorullo
12 Entre Las Rejas
12.- Capullo Y Sorullo
13 - La Sonora Dinamita - Mi Cucu
13 .- Mi Cucu
13 La Medallita
13 Los Tigirillos - La suavecita
13-Baila Mi Rumba
14 - La Sonora Dinamita - El Viejo Del Sombreron
14 Cumbia De Los Pajaritos
14 TE OLVIDARE
14.- El Viejo Del Sombreron
15 - La Sonora Dinamita - La Piña Madura
15 Llorando se fue
15.- La Piña Madura
16 - La Sonora Dinamita - Que Te La Pongo
16 Cumbia Sampuesana
16.- Que Te La Pongo
07 Esa Pareja
7.- Se Me Perdio La Cadenita
7-Dr Khriz Ft Plan B - Que Me Paso (Transition Cumbion Va Reggaeton n Dembow Remix)
08 - La Sonora Dinamita - OYE
08 La Belludita
08- Melani
8.- Oye
8.Cuando Tu Me Quieres
08.sonora dinamita-a mover la colita mix
09 - La Sonora Dinamita - El Africano
009 Alberto Pedraza -  Mi Rumba Chachacha
09 Colegiala
9.- El Africano
10 - La Sonora Dinamita - La Cortina
10 Se Me Perdió La Cadenita
10.- La Cortina
11 - La Sonora Dinamita - Saca La Maleta
11- Amaneciendo
11 Grupo Control - Banda dominguera
011 Los Yaguaru - Deseo
11 Pedacito de mi Vida
22 - La Sonora Dinamita - De Aquello Na
22.- De Aquello Na
22-Dj Cesar Tj - El Pipiripau - Rigo Tovar - Kumbia Beat Mix 2010
88 bpm - Grupo Canaveral - Tiene Espinas el Rosal (DJ Fiesta Intro)
89 bpm - Angel Azules - Como Te Voy a Olvidar (Remix)
97 bpm - Sonora Dinamita - Se Me Perdio La Cadenita Carmen (HecsOne Hype Edit)
Alfredo Gutierrez - El Diario De Un Borracho (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)(Pack 2)
Aniceto Molina - La Paisana (HecsOne Intro)
17 - La Sonora Dinamita - Las Cosquillitas
17 La Suavecita
17.- Las Cosquillitas
18 - La Sonora Dinamita - Cachete Pechito Y Ombligo
18 Ojitos Mentirosos
18.- Cachete Pechito Y Ombligo
19 - La Sonora Dinamita - Empujaito
19 Cumbia Del Sol
19.- Empujaito
20 - La Sonora Dinamita - El Peluchito
20.- El Peluchito
20.Conga y Timbal
21 - La Sonora Dinamita - Calvo Y Cabezon
21.- Calvo Y Cabezon
celia cruz - La Negre Tiene Tumbao
Celso Pena Fet. Calle 13 & Fatman Scoop-Cumbia Sobre El Rio (Muzik Junkies Mix)
Celso Pina - Cumbia Sobre El Rio (Latino Party Break)
Celso Piña - Verseando pa' mis amigos
Chico Che - De quien chon
chico che - El Pipiripao
chico che - Popurri
Corazon_Solitario_100_509_Party_Remix_
Corazon_Solitario_100_509_Party_Remix_ - Copy
Cumbia Colombiana - El Negro José (1)
CUMBIA DE LA INFLUENZA-GRUPO MARAVILLA DE ROBIN REVILLA
Cumbia De Los Toquesitos 3000
CUMBIA DEL SOL MASTER 1
Cumbia Morena - Grupo Ju-Juy
cumbia sobre el rio remix
Cumbia_De_Las_Cervezas_97_5_509_Cumbia_Party_Remix_
Cumbia_Love_Transition_127_95
DJ SKREAM-PUSH THE CUMBIA VS MANOS ARRIVA (SKREAM REMIX)129-98
el regreso del fantasma
El_Garrote_97_5_509_Cumbia_Party_Remix_
El_Llanto_De_La_Cumbia_(95)(509_BC-Xtend)
erick y su grupo massore la cumbiona
Caballo pura sangre (((Limpia))) Grupo Los Mijez 2011
California Show - Sirveme un Tequila
celia cruz - La Negra Tiene Tumbao (Blackmix)
La Tropa Colombiana - Cumbia De La Vaca
La tropa colombiana- Cumbia Sampuesana
La_Cumbiona_101_509_Cumbia_Party_Remix_
Las_Mujeres_No_Se_Acaban_97_5_509_Cumbia_Party_Remix_
los angeles azules - como te voy a olvidar
Fito Olivares - Auguita De Melon (Dj Gr@nde Extended)
Fito Olivares - El mensajero
Fito Olivares - La Guera Salome (Dj Gr@nde Extended)
Fito Olivares -El Colesterol
FITO OLIVARES-YO NO BAILO CON JUANA
Fito Olivarez- Juana la Cubana
FUA! Remix 2011 (Sacando el Extra) - Dj Freddy Beat Feat Los Chicos de la Playa
Grupo Aroma - Querido Ladron(cumbia) 
GRUPO BLACK POWER 2011 RITMO SUAVE
Grupo Cañaveral - Echarme Al Olvido (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)(Pack 2)
Grupo Cañaveral - Tiene espinas el rosal
Grupo Cañaveral De Pabon - Tiene Espinas El Rosal (JMAX Mix Edit)
Grupo la Cumbia-Paloma ajena
Grupo Mojado - Tonta (JMAX Mix Edit)
hay pobre amor-ju-juy2009
Jorge meza-Quiero volar
Juan Gabriel y Los Kumbia Kings- No Tengo Dinero [salsa Remix]
Kumbia Kings-Mi Gente
Kumbia Kings-Sabes a chocolate
KumbiaKings_-_SabesAChocolate_(VersionMerengue)
La Kumbita
La Sonora Dinamita - A Mover la Colita
La Sonora Dinamita - El Cucu (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)
La Sonora Dinamita - La Cadenita (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)(Pack 2)
La Sonora Dinamita - Maruja (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix Video Mix By Dj Ivan)
La Sonora Dinamita - Maruja (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)
La Sonora Dinamita - Mi CuCu (Remix)
La Sonora Dinamita - Oye
LA SONORA DINAMITA - POR CUANTO ME LO DAS
La Sonora Dinamita (de Lucho Argain) - La Historia Continua [2007] - 01- Son de Amores
La Sonora Dinamita (de Lucho Argain) - La Historia Continua [2007] - 16- Escandalo
La Sonora Malecon - Maria,Maria [DJ Amaro & DJ KaLuLeMiix Rymex Edit 2011](Chilean Mafia Remix Club)
La Sonora Santanera - La Boa
los socios del ritmo - Estas bien buena
Los Socios Del Ritmo - Llorar y Llorar
Los Tucanes De Tijuana - El Tio Borrachales (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)(Pack 2)
Majezza-La Cumbia De Los Puchikas
MASTER Y TU TE VAS  LA SUPREMACIA
Me Gustas Tú - Grupo Maravilla ( Puebla )
MI RUMBA PA GOSAR ( GRUPO MACAO )
MIS LAGRIMAS - black power
Musica Remix Vol.2011-09 - 06 ANGELES AZULES - la tostadita (dj explow puro live mix)
Nayer_Duena_De_Tu_Corazon_Rihanna_Only_Girl_Mambo_Remix_
Negra_Ron_Y_Velas(93)(509_BC-Xtend)
nestor-en-bloque-una-calle-nos-separa
paloma 2009 grupo macao eXcLuSiVe
PALOMA AJENA EXITAZO LAZARITO RECORDS
Piters Boys - Lo Intentamos Cumbia
Que_Levante_La_Mano_100_509_Cumbia_Party_Remix_
Sabor Mami Chula (Real CumbiDancer)
Sonidero Baila Cumbia
Sonora Dinamita - Escandalo (JMAX Mixshow Edit)
Sonora Dinamita - La Piña Madura (HecsOne Intro)
Sonora Dinamita - Que Nadie Sepa Mi Sufrir (JMAX Mix Edit)
Sonora Dinamita- Hay Chabela (TANGV DJ cu cu cumbia mix)
SONORA DINAMITA VS DJ SHO-T - NEXT CUCU (DJ SHO-T REMIX)(PREVIEW)
Soy_Maraquero_(88[1].8)(509_BC-Xtend)
Tropi Rollo - Cumbia Mix 2
Tropical- La sonora carruseles - Cachita
Tropicalisimo Apache - La Hierba Se Movia (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)(Pack 2)
Tropicalisimo Apache-La Hierba Se Movia(cumbia)
Los Angeles Azules - El Liston De Tu Pelo
Los Angeles Azules - El Liston De Tu Pelo (JMAX Mix Edit)
Los Angeles De Charly - Me Volvi Acordar De Ti (JMAX Mix Edit)
los caminantes - Teresita
Los Hermanos Flores - Cumbia De El Salvador (HecsOne Intro)
Los Hijos Del Pueblo - El Botecito (Dj Explow Pa' Tus Posadas Mix)
Los Pikadientes De Caborca - La Cumbia Del Rio (Con Banda)
Los Socios Del Ritmo - Amor Por Internet

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.