Friday, June 6, 2014

V-Remix Latin Vidz 6-6-14

Caliventura La Sonora -  Como Agua y Aceite (Vremix Dj Memo) Clean
Caliventura La Sonora - Casi Perfecto (Vremix Dj Memo) Clean
Caliventura La Sonora - Mi Felicidad (Vremix Dj Memo) Clean
Chiquito Team Band - Volvere (Vremix Dj Memo) Clean
Grupo Aroma - Inevitable (Vremix Dj Memo) Clean
Grupo Gale - Mi Vecina (Vremix Dj Memo) Clean
Grupo Pesado - Cielo Azul (Vremix Dj Memo) Clean
Invasores De Nuevo Leon - Decias Que No (Vremix Dj Memo) Clean
Invasores De Nuevo Leon - Mi Casa Nueva (Vremix DJ Memo) Clean
Jehu El Rey - Tu Sin Mi (Vremix Dj Memo) Clean
Jonathan Moly - Piensa En Mi (Vremix Dj Memo) Clan
La Explosiva Sonora - A Chillar  A Otra Parte (Vremix Dj Memo) Clean
La Reunion Norteña - Porque No Te Has Ido (Vremix Dj Memo) Clean
La Sonora 100% Puro Dinamita de Anaidita - La Roba Maridos (Vremix Dj Memo) Clean
La Sonora 100% Puro Dinamita de Anaidita - Que Sufras Mas (Vremix Dj Memo) Clean
La Sonora Dinamita - El africano (Vremix Dj Memo)  Clean
Maquinaria Norteña - Buen Perdedor (Vremix Dj Memo) Clean
Paola Jara - Suave Suavecito (Vremix Dj Memo) Clean
Salsa Giants - Bajo La Tormenta (Vremix Dj Memo) Clean
Sonora Dinamita - Cachete Pechito Y Ombligo (Vremix Dj Memo) Clean
Victor Manuelle - Por Ella (Vremix Dj Memo) Clean
Willie Colon Ft Sonora Dinamita - Talento De Tv Transicion Salsa To Cumbia (Vremix Dj Memo) Clean
Yanfourd - Gracias. (Vremix Dj Memo) Clean
Alberto Barros - Tus Lagrimas  (Vremix Dj Memo) Clean
Banda Kañon - La Otra (Vremix Dj Memo) Clean

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.