Monday, August 18, 2014

ClubDjz New Latin Traxx 8-18-14

ClubDjz New Latin Traxx 8-18-14\Cumbia
Cabernas - Dona Juana
Candy - Historia De Dos
Dario Gomez - Aqui Sobro Yo
Dario Gomez - Corazon Resentido
Dario Gomez - El Hijo Del Amor
Dario Gomez - El Rey Del Despecho
Dario Gomez - La Indomable
Dario Gomez - La Oveja Negra
Dario Gomez - Los Ninos Tienen La Palabra
Dario Gomez - Mejor Es Que Te Marches
Dario Gomez - No Hay Derecho
Dario Gomez - Nostalgia Del Ayer
Dario Gomez - Ocuparon Tu Lugar
Dario Gomez - Por Las Calles Del Amor
Dario Gomez - Que Mujer Tan Sexy
Dario Gomez - Sin Respeto No Hay Amor
Dario Gomez - Sobrevivire
Dario Gomez - Tu Y La Gente
El Dipy - No Van A Cambiarme
El Morocho - Fuela Fuela (Fuera)(Recomix)
El Polaco - Esta Noche Hay Que Festejar
El Retutu - Brazil Decime Que Se Siente
El Retutu - Los Solteros
El Villano Ft Doctor Dj - Le Gustan Los Dj
Grupo Nectar - Ojitos Hechiceros (Dvj Marcos Cabrera Remix)
Humo Intenso - Quiere Demostrar
Jackita - Brasil Decime Que Se Siente
La Sensacion Del Barrio - Cumbia De Mi Barrio
Los Gedes - El Rastrillo
Los Gedes Ft Emus Dj - Ella Baila
Los Yaguaru De Angel Venegas - A Los Ninos
Los Yaguaru De Angel Venegas - Alma De Poeta
Los Yaguaru De Angel Venegas - Baila Mi Compas
Los Yaguaru De Angel Venegas - Boquita Mentirosa
Los Yaguaru De Angel Venegas - Canto Al Amor
Los Yaguaru De Angel Venegas - Como Decirte Adios
Los Yaguaru De Angel Venegas - Corazoncito Pumpum
Los Yaguaru De Angel Venegas - Cuando Llegaste Tu
Los Yaguaru De Angel Venegas - Cuando Tu Me Quieres
Los Yaguaru De Angel Venegas - Cuentale
Los Yaguaru De Angel Venegas - Cuentame
Los Yaguaru De Angel Venegas - Cumbia Morena
Los Yaguaru De Angel Venegas - De Boca En Boca
Los Yaguaru De Angel Venegas - Descarga Sonidera
Los Yaguaru De Angel Venegas - Deseo
Los Yaguaru De Angel Venegas - Dulce Maria
Los Yaguaru De Angel Venegas - El Barrio Es Sabor
Los Yaguaru De Angel Venegas - El Minero
Los Yaguaru De Angel Venegas - Llueve En Mi
Los Yaguaru De Angel Venegas - Lo Bueno Lo Traigo Yo
Los Yaguaru De Angel Venegas - Luna Azul
Los Yaguaru De Angel Venegas - Mi Triste Cancion
Los Yaguaru De Angel Venegas - No Mas Violencia
Los Yaguaru De Angel Venegas - Paloma Negra
Los Yaguaru De Angel Venegas - Pensando En Ti
Los Yaguaru De Angel Venegas - Pero Tu Mirada
Los Yaguaru De Angel Venegas - Quedate
Los Yaguaru De Angel Venegas - Razon De Mi Vida
Los Yaguaru De Angel Venegas - Ritmo De Cumbia
Los Yaguaru De Angel Venegas - Sera El Amor
Los Yaguaru De Angel Venegas - Solo Una Oportunidad
Los Yaguaru De Angel Venegas - Tan Solo Amigos
Los Yaguaru De Angel Venegas - Te Pido Tu Perdon
Los Yaguaru De Angel Venegas - Tendras Que Llorar
Los Yaguaru De Angel Venegas - Vida No Te Vayas
Los Yaguaru De Angel Venegas - Vidita Ven
Mc Caco Ft Negrosanto - Cumbia Piola
Nestor En Bloque - No Puedo Mas
Pipe Bueno - Este Amor No Murio
Tokyo - Hacemos Palmas
Tu Papa - Wachinanga (Dvj Marcos Cabrera Xtendz)
Billy La Voz - Caballo Viejo La Continuacion
***********************************************************
ClubDjz New Latin Traxx 8-18-14\Tipico
Banda Libre - La Malamana
Fefita La Grande - El Hombre Que Yo Mas
Jay D Amante Y Ralphy Dreamz - Voy A Beber
Jay D Amante Y Ralphy Dreamz - Voy A Beber (Acapella)
Jay D Amante Y Ralphy Dreamz - Voy A Beber (Houston Remix)
Jay D Amante Y Ralphy Dreamz - Voy A Beber (Instrumental)
Joe Veras - Comprar Un Avion
Manny  Jhovanny - La Chikungunya
Nicolas Torres - Quiero Estar Contigo
Wilson Pascual - Tambora Tu Poeta Tamborero
*********************************************************
ClubDjz New Latin Traxx 8-18-14\Tropical
Moises Y La Gente Del Camino - A Baila Fandango
Moises Y La Gente Del Camino - El Chin Chin Chan
Moises Y La Gente Del Camino - Un Beso Me Sabe A Todo
*********************************************************
ClubDjz New Latin Traxx 8-18-14\Vallenato
Adriana Lucia - Vuelvo A Respirar
Alex Manga - Este Amor No Murio
El Binomio De Oro - Olvidala
El Binomio De Oro - Un Osito Dormilon
Los Diablitos - Dicen
Los Diablitos - Los Caminos De La Vida
Los Diablitos - No Voy A Llorar
Los Diablitos - Que No Me Faltes Tu
Los Diablitos - Que Vuelva
Los Gigante Del Vallenato - Se Me Sale Las Lagrimas
Los Gigantes - Perdoname
Los Gigantes - Te Extrano Tanto
Los Gigantes Del Vallenato - Acuerdate
Los Inquietos - Nunca Niegues Que Te Amo
Los Inquietos - Te Sorprenderas
Los Inquietos Del Vallenato - Ahora Que Te Vas
Los Inquietos Del Vallenato - Volver
Manuel Larrad - Para Siempre
Vallenatowmv - Mi Felicidad
Walmer Tordecilla Y Anuar Garcia - El Dueno Tuyo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.