Saturday, January 31, 2015

ClubDjz Latin Vidz 1-30-15

Adios remix - Ricky Martin ft Nick jam -  Mambo version - Intro outro
Algo Me Gusta De Ti - House  latin - mashup  Intro Remix - 128BPM
Amor lunatico - giro lopez - Salsa - Original intro -
Atentado Internacional - La Cumbia de los Pianos Ediciones Montiel
Dale Don Dale - Don Omar - Transicion - House to reggaeton - 128 to 98 - intro
Donde Estan Esos Amigos - El Chaval -  Bachata Percapella  Intro
El Calizo - El Mayor - Carnaval 2015 - Lo Cuero Intro Break
El Telefono - Hector El Father Ft Wisin Y Yandel -  Simple intro - CALIDAD
Entre Tu Y Yo - Don Omar -  Intro - ( Unoffcial video ) 
Flotando - Osmani Garcia -  Intro Edit
Flow Versace - Omega - LeXeDIT - Merengue Intro - Steady - Unoffcial
Hasta Que Salga El Sol - Los Recoditos - Regional Mexicano - Intro outro
JBalvin Ft Farruko -6 Am Transicion - Merengue to Reggaeton - 130 to 90 bpm
La Bala - Los Tigres Del Norte - Regional Mexicano - Intro
La Venda ( New Version )  - Omega - Merengue Intro
Los Fantasmas del Caribe - Muchacha Triste Ediciones
Los Tigres del Norte - La Dieta Edicion de Video
Nos Desacatamos - ( video oficial )  Chiquito Team Band - Intro
Oye Baila Vs Yo Quiero Bailar - Chimbala Vs. Ivy Queen -  Dembow To Reggaeton Transicion - intro - 120 to 95%2
Pasalo Pa Aca -  - Milka La Mas Dura Ft El Alfa Y Paramba  Intro & Outro
Que Tengo Que Hacer - Daddy Yankee - Transicion - Salsa to Reggaeton - 96 to 108 Bpm 
Te Lo Tiro Pa Que Bailes - Plan B  House To Reggaeton
Tengo Ganas - Victor Manuelle -  Intro Outro Steady Tempo
Ya para que - Sonora dinamita - Cumbia - original intro -
Yo No Muero En Mi Cama - Luis Vargas -  Bachata - Intro  - outro - 145 BPM

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.