Friday, February 20, 2015

ClubDjz Latin Vidz 2-19-15

Andy Andy - El Carino Es Como Una Flor (Clean) DJKoko Bachata [DVJ Maxi]

Arcangel -Me Prefieres A Mi - Accapella Intro - Outro - Re drum -92 BPM mp4
Cafe.Tacuba-Ingrata_DVJMaxi_Clean.DJDany.Remix
Como Llora Mi Alma - Eddy Herrera - Transicion - Reggaeto to merengue 96 to 137 bpm - (2)
Dvj LilOne Ft Various Djs-Denbow 945 Mins Quick break (Dirty) Various Djs [Dvj LilOne]
Eddie Santiago - Mia (Alnzrmx V-Edit Vj Marcos Cabrera) (Remix)
El General-El Maestro (Clean) Dvj LilOne
El.General-Funkete_DVJJaycee_Clean.DJGazu.Remix
Fruko.Sus.Tesos-Cachondea_DVJMaxi_Clean.DJEfe.Salsa.Remix
Heavy Papi - Vamos A Beber (Xtended V-Edit Vj Marcos Cabrera) (Remix)
joshep fonseca a caballito de palo
La Nueva Escuela-Dile (Clean) Dvj LilOne
Los Adolecents-11 Mins Break Salsa Quick Mix (Clean) Dvj LilOne
Los Embajadores - Santo Cachon (Dj Gabriel Deluzer Clubmix  Vj Marcos Cabrera) (Remix)
Los.Fabulosos.Cadillacs-Matador_DVJMaxi_Clean.Ariel.Vargas.Remix
Los.Hombres.G-Devuelveme.A.Mi.Chica_DVJMaxi_Clean.Remix
Malacates-Luna De Xelaju Live (Clean) DvJ LilOne [Dj Johnny Rmx]
Michel - Donde Estara Mi Primavera (Salsa Version Extended) (Remix)
Romeo Santos - Que Se Mueran (Clean) Bachata Extended [DVJ Maxi]
Sergio Dalma-Bailar Pegados (Clean)Dvj LilOne (Dj Cesito Rmx)
te lo doy te lo doy (heavy) v-edit dj muneco
Toby Love - Todo Mi Amor Eres Tu (Clean) DJKoko Bachata [DVJ Maxi]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.