Friday, October 21, 2016

Promo Latin Vidz 10-21-16


Alejandro Sanz f. Marc Anthony - Deja Que Te Bese
Calibre 50 - Amor Del Bueno
Carlos Baute f. Alexis & Fido - Amor Y Dolor
Carlos Vives & Shakira - La Bicicleta
Chiquito Team Band - La Llamada De Mi Ex
Cultura Profetica - Le Da Igual
Daddy Yankee - Shaky Shaky
El Bebeto - Etiqueta Azul
Elefantes f. Bunbury - Duele
Enigma Norteno - Hay Que Aceptar
Farruko f. Ky-Mani Marley - Chillax
IAmChino f. Pitbull, Yandel, & Chacal - Ay Mi Dios
J Alvarez - Te Quiero Convencer
Jacob Forever - Hasta Que Se Seque El Malecon
Jesse & Joy - Dueles
La Maquinaria Nortena - Todo Es Diferente
Leslie Grace f. Maluma - Aire
Mon Laferte - Si Tu Me Quisieras
Remmy Valenzuela - Pedazos De Mi
SanLuis f. Chino Y Nacho - Se Acabo
Tony Alicea - Con Ganas De Amar
Xriz f. Buxxi - Mi Corazon
Yandel - Nunca Me Olvides

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.