Thursday, December 29, 2016

LMP 12-29-16




Alta Consigna - Diselo
Alta Consigna - Diselo (LMPool Intro)
Charly Black - Gyal You Party Animal (LMPool Long Edit Acapella Starter Long)
Charly Black - Gyal You Party Animal (LMPool Short Edit Acapella Starter Short)
Don Omar Feat. Zion & Lennox - Te Quiero Pa Mi
Don Omar Feat. Zion & Lennox - Te Quiero Pa Mi (LMPool Long Edit Intro & Outro)
Don Omar Feat. Zion & Lennox - Te Quiero Pa Mi (LMPool Long Edit Perc Transition 105-89 BPM)
Don Omar Feat. Zion & Lennox - Te Quiero Pa Mi (LMPool Short Edit Intro & Outro)
Don Omar Feat. Zion & Lennox - Te Quiero Pa Mi (LMPool Short Edit Perc Transition 105-89 BPM)
Grupo Escolta - Calladita Te Ves Mas Bonita
Grupo Escolta - Calladita Te Ves Mas Bonita (LMPool Intro)
Grupo Escolta - Y Quien Me Paga
Grupo Escolta - Y Quien Me Paga (LMPool Intro)
Helen Ochoa - El Raspon
Helen Ochoa - El Raspon (LMPool Intro)
J Balvin - Bobo (LMPool Long Edit Re-Drum Break Intro)
J Balvin - Bobo (LMPool Short Edit Re-Drum Break Intro)
La Septima Banda - Ivan A Buscarme
La Septima Banda - Ivan A Buscarme (LMPool Intro)
Maluma - Borro Cassette (LMPool Long Edit Reggaeton To Moombahton Trans 98-100 BPM)
Maluma - Borro Cassette (LMPool Short Edit Reggaeton To Moombahton Trans 98-100 BPM)
Pirulo Feat. Ozuna - Yo Soy Yo
Pirulo Feat. Ozuna - Yo Soy Yo (LMPool Refresh Intro)
Tomas The Latin Boy Feat. Da Combo y Neka One - El Reggae
Tomas The Latin Boy Feat. Da Combo y Neka One - El Reggae (LMPool Refresh Break Intro)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.