Saturday, September 21, 2013

12inch Latin September 2013

Genres::Dembow,Salsa,Merengue,Bachata,Reggaeton

El Gran Combo - El Matrimonio (Intro)(Clean)
El Jeffrey Ft Tulile - Chu Trompeta - El Merengue No Lo Tumba Nadie (Intro)(Clean)
El Varon De La Bachata - Mi Corazon Llora(Intro)(Clean)
Frank Reyes - Voy A Dejarte De Amar (Intro)(Clean)
Frankie Ruiz - Ironia (Intro)(Clean)
Fuera de Liga - Me La Pusieron Dificil (Intro)(Clean)
Gilberto Santa Rosa - Perdoname (Intro)(Clean)
Golpe a Golpe - Se Queda En La Discoteca (Intro)(Clean)
Grupo Mania - Linda Eh (Intro)(Clean)
Grupo Niche - La Magia De Tus Besos (Intro)(Clean)
Hector Acosta - Si Me Recuerdas(Intro)(Clean)
J Alvarez Ft. Zion Y Lennox - Alucinandote (Intro)(Clean)
Jae Camilo - Total Eclipse of the Heart (Intro)(Clean)
Jen Rodriguez - Papa Dont Preach (Intro)(Clean)
Joe Veras - Intentalo Tu (Intro)(Clean)
Alex Bueno & Geovanny Polanco - Ven Mi Amor(Intro)(Clean)
Amarfis - La Masoquista (Intro)(Clean)
Aventura - I'm Sorry (Intro)(Dirty)
Baby Rasta Y Gringo Ft. Plan B - Ella Se Contradice (Intro)(Clean)
Benny Sadel - Tu Me Vas A Dejar (Intro)(Clean)
Bienvenido Rodriguez - Me Esta Doliendo Dejarte (Intro)(Clean)
La Banda Gorda - Que No Se Acabe El Mambo (Intro)(Clean)
La Banda Tuya - El Carrito (Intro)(Clean)
La Linea - Si Me Dejas No Vale (Intro)(Clean)
Los Hermanos Rosario Ft. Sandy Y Papo - La Dueña Del Swing (Reloaded)(Intro)(Clean)
Luis Vargas - Yo Mismo La Vi (Intro)(Clean)
Maelo Ruiz - Te Va A Doler (Intro)(Clean)(Wero)
Mala Fe - La Vaca (Intro)(Clean)
Marc Anthony - La Copa Rota (Bachata)(Intro)(Clean)
Milly Quezada Ft Elvis Martinez - Es Que Yo Quiero (Bachata to Merengue)(Intro)(Clean)
Monchy y Alexandra - Este Castigo (Intro)(Clean)
Nicky Jam - Voy A Beber (Intro)(Clean)
Plan B Ft. Tego Calderon - Zapatito Roto (House to Reggae)(Intro)(Clean)
Ramon Orlando - Te Compro Tu Novia (Intro)(Clean)
Raulin Rodriguez - Yo Soy Tu Marido (Intro)(Clean)
Reykon Ft Daddy Yankee - Señorita (Intro)(Clean)
Romeo Santos - Propuesta Indecente (Intro)(Clean)
Victor Manuelle - Como Se Lo Explico Al Corazon (Intro)(Clean)
Wilfrido Vargas - Abusadora (Intro)(Clean)
Xtreme - Adonde Se Fue (Intro)(Clean)
Yamile - Todos Me Miran (Salsa to Merengue)(Intro)(Clean)
Yandel - Hable De Ti (Intro)(Clean)
Zacarias Ferreira - Adios (Intro)(Clean)
Krisspy - Cogelo Que Eso Es Tuyo(Intro)(Clean)
La Banda Chula - Yo Como Que Te Conozco(Intro)(Clean)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.