Thursday, September 26, 2013

VideoToolz Latin 9-24-13

Genres:: Cumbia,Salsa,Dembow,Merengue,Bachata,Latin Remixes,Regional,Banda
Gerardo Moran - La Llamada De M i Ex Extended DVDN Clean
Gerardo Moran - Lejos de ti Extended DVDN Clean
Grupo 9 6 - Mi vida eres t Extended Dvj 3b Clean
Grupo Caaveral  - Bukis Medley Extended Dvj 3b Clean
Acapulco Tropical - Cangrejito Playero Extended Dvj 3b Clean
Adele - Someone Like You Bachata Remix DVDN Clean
Amy Y Su Sonora - Lo Intentamos Extended Dvj 3b Clean
Amy Y Su Sonora - Tu Peor Error Extended Dvj 3b Clean
Ana Barbara - Bandido Extended Dvj 3b Clean
Batahola - Mueca Esquiva Extended DVDN Clean
Bodo - Baiat Fin Extended Dvj 3b Clean
Caliventura La Sonora - Mala Mala Extended Dvj 3b Clean
Daddy Yankee - Taladro Extended DVDN Clean
Daddy Yankee - Taladro Extended DVDN Clean - Copy
Dr. Bellido - Mi Primer Amor Extended Dvj 3b Clean
El Chaval - El Golpe Avisa Extended DVDN Clean
El Tren de los Sueos - Como te lo digo Original Clean
Elvis Crespo Ft. Fito Blanko - Pegadito Suavecito 2Shakers Tribal Remix DVDN Clean
F.A.N.S. - Nave Espacial Original Clean
Farruko ft. Arcangel - Mi Vida No Va A Cambiar Extended Dvj 3b Dirty
Marco Antonio Solis-Tu Me Vuelves Loco Extended Dvj 3b Clean
NNA Feat. Juan Magan - Be My Lover  Extended Dvj 3b Clean
Player  Sisso ft. Alexis - Pasion Desenfrenada Extended Dvj 3b Clean
Prince Royce - Su Hombres Soy Yo Extended DVDN Clean
Proyecto Uno - Air Supply Bachata Medley Extended DVDN Clean
Raulin Rosendo - La Loba Extended DVDN Clean
Rigo Tovar-El Sirenito Extended Dvj 3b Clean
Rocio Y Su Sonora - Asi Me Hizo Dios Extended Dvj 3b Clean
Victor Manuelle - Tengo Ganas Extended DVDN Clean
Zacaras Ferreira - Qudate Conmigo Extended DVDN Clean
Hector Acosta El Torito - Quizas Si Quizas No Extended DVDN Clean
INNA Feat. Juan Magan - Be My Lover Original Clean
Joan Soriano - Que pasara maana Extended Dvj 3b Clean
Kazzabe - Te Extrao Amor Extended Dvj 3b Clean
La Factora - Asi Lo Amo Extended DVDN Clean
La Sonora Dinamita - La Palmita Extended Dvj 3b Clean
Lazaro Ramirez - Quitate El Zapato Extended DVDN Clean
Lucenzo Feat. Kenza Farah - Obsesion Extended DVDN Clean
Maluma feat. Eli Palacios - La Temperatura Extended DVDN  Clean
Marc Anthony - Vivir Mi Vida Original Clean

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.